وقتی تو اومدی...

عسل مامان کیه؟

1394/2/5 12:16
نویسنده : هدا
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

این یکی دو روز من و بابات داشتیم خونه رو مرتب می کردیم و کلی خرت و پرت دور ریختیم و خونه رو آماده می کردیم که فردا یه کارگر بیاد و خونه رو مرتب کنه تا خونه اماده شه که وسایل کوچولو و ناز تو بیاد تو خونه

عزیزززززم، قربونت بره مامان که همه چیت خوشگل و کوچولوهه و از الان من داره دلم قنج میره برای اون وسایل ناز و خوردنیت

دیوار اتاقت آبیه کمرنگه، و من میخوام ست روتختی و پرده و لوستر اتاقتو یه تم سبز بگیرم، یه رنگ شاد و ملایم، یه پارچه حریر سبز کمرنگ برای پردت میگیرم و روشو یه پارچه کتون با طرحهای آبی و سبز و زرد خیلی ملایم برای روش.

لوسترم تو همین طرحا با کلی رنگ شاد.

ست چوبی اتاقتم میخوام بیشتر سفید باشه با دسته ها یا کشوهای کوچیک قهوه ای.

کلا میخوام تم اتاقت روشن باشه و پر از رنگ، نمیخوام همه چیت فقط آبی باشه، میخوام ترکیب و هارمونی رنگا باشه

چقدر ذوق دارم برای چیدن اتاقت و برای اومدنتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)