وقتی تو اومدی...

هفته 37 پسرگلم

1394/5/25 10:51
نویسنده : هدا
105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان

الان تو هفته 37 هستی و من با همه وجود دلم میخواد بیای بغلم و بتونم بوت کنم و بغلت کنم.

هفته بعد میرم پیش دکتر و معلوم میشه اقای کوچولوی من کی باید بیاد و چطوری باید بیاد.

از دیروزم من و تو داریم باهم میایم سرکار. تا این روزای آخرو سرکار باشیم و من بتونم از اونور بیشتر کنارت باشم.

بماند که چقدر لگد زدنات و تکونات سرکار بهم آرامش میده و باعث میشه یهو یه لبخند گنده بیاد رو لبام که فکر کنم در این حالت سایر همکارا اگه منو ببینن میگن به احتمال زیاد خل شدم :)))

چند روز پیش( سه شنبه) هم لباسایی که میخوام ببرم برات بیمارستان و یکی دو دست لباس کوچولوتو شستم و باورت نمیشه همزمان گریم گرفته بود از شدت شوق و خوشحالی.

مامان جون و باباجون اومده بودن کمکم و باهم لباساتو شستیم و من همچنان قربون صدقت رفتم.

دوست دارم مامانی، زودتر بیا :))))

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)