وقتی تو اومدی...

صدای قلب کوچولوت یکی از شیرین ترین نغمه های زندگیم بود

1394/1/18 10:32
نویسنده : هدا
60 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزززززممممممممممم

من یکشنبه ساعت 5.30 بعدازظهر صدای قلبتو شنیدم

صدای قلب ریتمیک و ارومتو

یه ریتم اروم و منظم، الهی فدای اون قلب کوچولوت بشم من، دکتر می گفت صدای قلبت پسرونس

بهش گفتم خانم دکتر من خواب دیدم دختره

گفت شاید خواب زن چپهخندونک

مامان وقتی گفت صدای قلبت پسرونس، تمام قلبم روشن و گرم شد، فکر اینکه یه بی بی پسر تو خونه داشته باشم و عاشقش باشم تمام قلبمو گرم کرد.

الهی من فدای اون صدای قلبت بشم، اون لحظه فقط خندیدم، اما الان که دارم می نویسم چشمام خیس شده.

وقتی اومدم بیرون اول به بابت زنگ زدم و گفتم دکتر میگه صدای قلبش پسرونسخندونک صدای شاد باباتو از اونور خط شنیدم که میگفت پسر منه

من فقط تو این روزا ارزومه تو سالم باشی، صحیح و. سلامت به دنیا بیای و به من این فرصتو بدی که مادر خوبی باشم برات، واقعا برام مهم نیست دختر یا پسر بودنت، پسر باشی میشی امیدم دختر باشی میشی بهارم

هفته بعد باید برم برای سونوی چندبعدی و اونجا معلوم میشه تو دختری یا پسر عزیز دل مامان.

ببخشید اگه گاهی سرم شلوغه و برات کم وقت میذارم، مامان همیشه عاشقتهبوس

پسندها (1)

نظرات (0)