وقتی تو اومدی...

مامانی به زودی معلوم میشه دختری یا پسر

1394/1/15 11:55
نویسنده : هدا
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

من دیشب یه خوابی دیدم، تو خواب از مادربزرگم(مامان قمر) که فوت کرده، چند تا النگوی طلامیرسه دستم. عمم (عمه مامان که به زودی می بینیش و برات یه پتوی خوشگل بافته) می گفت وقت دختر بزرگشو حامله بوده خواب می بینه که یه عالمه طلا از تو حوض جمع می کنه و همین مادربزرگم(مامان قمر)، بهش میگه بچت دختره.

با توجه به همه اینا من فکر کنم تو دختری مامانی

الهی فدات شم.

میدونی اگه دختر باشی چقدر دوست خواهم داشت، میدونی چقدر لباسای گوگولی و ناز در انتظارته.

میدونی چقدر دیوانه وار دوست خواهم داشت و چقدر سعی می کنم یه دختر خودساخته و با عزت نفس بشی.

کمکت می کنم تمام زوایای زنانه وجودتو بشناسی و قدرخودتو به عنوان یه زن بدونی. میدونی بابات چقدر دوست خواهد داشت، و میدونی به جرات میتونم بگم یکی از بهترین باباهای دنیا رو خواهی داشت.

 

مامان واقعا برام مهم نیست دختر باشی یا پسر، برام در درچه اول مهم اینه سالم و سلامت به دنیا بیای، ولی از دیشب وجودم پروانه ای شده که ببینم بی بی نازم که الان قد یه کف دست شده واقعا دختره یا نهخندونک

پسندها (1)

نظرات (0)