وقتی تو اومدی...

عیدت مبارک عزیزم

1394/1/8 9:08
نویسنده : هدا
63 بازدید
اشتراک گذاری

عیدت مبارک عزیزم

امسال سال توست، سال تولدته، امسال تو به این دنیا پا میذاری

خدا کنه بتونم برات مادر خوبی باشم، مادری که بهم افتخار کنی

خدا کنه بتونم حمایتت کنم و کمکت کنم برای زندگی آماده شی

عزیزم امسال عید من هیج جا نرفتمآرام خونه بودم و مهمون داشتم، متی اینا خونمون بودن، الانم بابات رفته عید دیدنی پیش مادرجون اینا و من موندم و خاله.

نرفتم چون فکر کردم شاید تو راه اذیت شم، بابا هم زنگ زد و گفت کاملا حدسم درست بوده و خیلی تو راه اذیت شدهغمگین

قربونت برم، امسال به یمن قدمت عید همش هوا بارونی و خنک بود، طوری که مجبور بودیم لباس گرم بپوشیم.

روز اول عید بارون می اومد، روز دومم همینطور

سال تحویل خونه مامان جون بودیم، کنار سفره هفت سین، تو یکی از عکسا تو کاملا مشخصیزیبا

فکر کنم تا یکی دو هفته دیگه معلوم میشه باید بهت بگم گل دختر یا گل پسر

برای ما هیچ فرقی نداره، من فقط شب و روز دعام سلامتی و شادابی توهه، ایشالا سال دیگه عید باهم میریم عید دیدنی

پینوشت: راستی امروز اولین روز کاری مامان تو سال جدیده، برای مامان دعا کن که این شش ماهو قبل به دنیا اومدنت، با ارامش سپری کنه. ضمنا امروز اولین روزیه که مامان مجبور شده یه مانتوی دیگه غیر از مانتوی کارش بپوشه، چون تو حسابی دیگه از رو لباس مامان داری خودنمایی می کنیمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)