وقتی تو اومدی...

گریتو نبینم

1394/8/28 2:10
نویسنده : هدا
193 بازدید
اشتراک گذاری

فکرم مشغولت شده

گاهی وسط شیر خوردن یهو میزنی زیر گریه

گاهی هم یهو شیر می پره تو گلوت

فکر کنم اینا علایم رفلکسه، نمی دونم چطوری ولی من یه بار همون وقتی که یه ماهت بود بردمت سونو و رفلکس نداشتی

نمی دونم چی شد که به نظرم الان داری

وقتی داری شیر میخوری و یهو شیر می پره تو گلوت، یا وقتی داری شیر میخوری و یهو انگار گلوت میسوزه و میزنی زیر گریه قلبم کنده میشه از جاش، مخصوصا که گریت خیلی ناله داره

الانم خوابم نمیبره همش دارم فکر می کنم نکنه من با خوردن چیری باعث شده باشم تو رفلکس داشته باشی

فردا هم قراره با بابا ببریمت پیش دکتر

پسرم نمی تونم گریه و ناراحتیتو ببینم

نمی تونم ببینم این طوری گریه می کنی، ولی مجبورم قوی باشم که بتونم راه درستو برم و نتیحه بده

امیدوارم همیشه بخندی مامان

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)