وقتی تو اومدی...

شیرتو بخور مامانی

1394/8/24 10:53
نویسنده : هدا
102 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه یه کم مامان نگران شده

اخه چند روزه یه کار عجیب می کنی

وقتی گریه می کنی و می خوای شیر بخوری، گاهی گریتو قطع نمی کنی و حتی شیر نمیخوری، یعنی همچنان گریتو ادامه میدی و انگار نمی خوای شیر بخوری، این حالتت منو خیلی نگرن می کنه، همش حس می کنم دوسم نداری و نمی خوای دیگه شیر بخوری، یه مذلی هم گریه می کنی که ادم دلش کباب میشه واست

نمی دونم چرا این کارو می کنی، سعی می کنم نازت کنم و قربون صدقت برم شاید دوباره شیر بخوری

گاهی جواب میده، نمی دونم این کارو چرا انجام میدب. چون دلت میحواد نوازشت کنم که من حتما این کارو می کنم

یا دلیل دیگه ای داره

اخر هفته سه ماهت تموم میشه و برای قد و وزن باید ببریمت دکتر، همون موقع چک می کنم با دکتر ببینم می تونه دلیل خاصی داشته باشه

دوست دارم خیلی مامان

مخصوصا که تازگی شروع کردی به اغون اغون کردن :)))

الانم حونه مامانی هستیم و من دارم از پی سی خاله وبتو اپ می کنم، مامانی دستشو عمل کرده و ما دیروز اومدیم اینجا و الان میخوایم برگردیم حونه با حاله و مامانی و مامان عزیز :))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)